Rocío G-Pedreira
2 Febreiro 2022Blanca-Ana Roig Rechou
10 Febreiro 2022
Guillermo Calviño Santos
Profesor Axudante Doutor
Breve biografía
En 1999 obtivo o Graduado en Fotografía na Universidade Politècnica de Catalunya e no 2011 finaliza o Grao en Fotografía e Creación Dixital no Centre de la Imatge i la Tecnoloigia Multimèdia da mesma universidade.
Despois dunha década traballando como fotógrafo freelance e profesor de fotografía, vídeo e deseño na educación non formal, incorporouse como colaborador en membro da Unidade de Atención Educativa en Altas Capacidades da Universidade de Santiago de Compostela. Posteriormente conseguiu un posto como profesor de Didáctica da Expresión Plástica na Universidade de Santiago de Compostela e na Universidade da Coruña, volvendo á USC en setembro de 2021. Forma parte dos grupos de investigación, LITER21 (USC) e Artefacto (UdC) colaborando en proxectos que analizan os procesos de aprendizaxe en Educación Artística. Despois dun tempo interesado na fotografía documental e nas diversas manifestacións da fotografía en contextos de arte contemporáneo, a súa actividade céntrase na investigación da fotografía como reflexo dos modos de actuar e comprender o mundo e a súa aplicación dentro do sistema educativo. A fotografía convértese así nun medio para reflexionar sobre o papel da imaxe na configuración da identidade e a transformación dos espazos públicos e privados que habitamos.
Publicacions destacadas
- Mesías-Lema, J.M.; López-Ganet, T. & Calviño-Santos, G. (2020). Atmospheres: Shattering the architecture to generate another educational discourse in art education. International Journal of Education and the Arts, (21).
- Trigo Martínez, C., Cortizas Varela, O., & Calviño-Santos, G. (2018). De cadernos e de imaxes: camiños pola educación artística. En Fernández Vázquez, M. (coord.), De letras de de imaxes nas aulas de primaria (pp. 225-237). Hércules de Ediciones.
- Calviño-Santos, G. (2017). humABC: un proyecto fotográfico. Revista de estudios e investigación en psicología y educación, (4) pp. 201-205.
- Pomar Tojo, C.M., Calviño-Santos, G., Irimia Nores, A., & Rodríguez Cao, L. (2014): “El proyecto QVO como propuesta innovadora de enriquecimiento”, en International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, 6 (1), pp. 17-26.
- Pomar Tojo, C.M.; Calviño-Santos, G.; Irimia Nores, A.; Rodríguez Cao, L. & Reyes Quintela, L. (2014): “Los programas de enriquecimiento: desarrollo integral de las altas capacidades”, en International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, 6 (1), pp. 27-32.
- Pomar Tojo, C.M.; Calviño-Santos, G. & Irimia Nores, A. (2014): “El resultado del proyecto qvo: metamorfosis 5”, en International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, 5 (1), pp. 493-502.
- Pomar Tojo, C.M.; Calviño-Santos, G. & Irimia Nores, A. (2014): “El sonido de la inteligencia”, en International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, 5 (1), pp. 503-510.