Carmen Franco-Vázquez
25 Xaneiro 2022Guillermo Calviño Santos
8 Febreiro 2022
Rocío G-Pedreira
Profesora Axudante Doutora
Breve biografía
Doutora en Estudos da Infancia (Especialidade de Infancia, Cultura e Sociedade) pola Universidade do Minho co traballo “Literatura, cinema e mediación docente: os protagonistas infantís de Roald Dahl e a súa liberación fantástica” [distintivo Muito Bom], baixo a orientación das profesoras doutoras Sara Reis da Silva e Blanca-Ana Roig Rechou. Na actualidade é persoal docente e investigador na Universidade de Santiago de Compostela, baixo a figura de profesora interina de substitución, e membro do grupo de investigación LITER 21 “Literatura galega. Literatura Infantil e Xuvenil. Investigacións literarias, artísticas, interculturais e educativas” da mesma institución. Membro da Rede LIJMI (CRPIH), do equipo investigador do Centro de Investigação em Estudos dá Criança (Universidade do Minho) e editora de “Elos. Revista de Literatura Infantil e Xuvenil”. Traballou como mestra de primaria, especialidade de Pedagoxía Terapéutica e como contratada con cargo a proxectos relacionados ca educación e a literatura. Tamén participou en congresos e publicou traballos varios sobre Literatura Infantil e Xuvenil, educación literaria, cine infantil e/ou familiar e alfabetización fílmica.
Publicacions destacadas
- G-Pedreira, R y Silva, S. R. da (2022). La estética de la imagen y sus principales funciones en la reescritura fílmica de la Literatura Fantástica Infantil y Juvenil. Íkala. Revista de Lenguaje y Cultura. ISSN 2145-566X. DOI http://doi.org/ [aceptado defintivo e pendente de publicación]
- Roig Rechou, B.-A. y G-Pedreira, R. (2021/2022). Potencialidades educativas y recursos videográficos para la educación fílmica y literaria. Cuadernos del Centro de Estudios en Diseño y Comunicación, 124, 91-108. ISSN 1668-0227. DOI https://doi.org/10.18682/cdc.vi124.4419
- G-Pedreira, R. (2020). A incidencia de reescrituras fílmicas na relación de nomeados e premiados dos principais galardóns internacionais a longametraxes animadas. Boletín Galego de Literatura, 56, 23-40. ISSN-e 2174-4025. DOI https://doi.org/10.15304/bgl.56.6776
- G-Pedreira, R. (2018). Propuesta de un modelo de la inteligencia emocional aplicado a la experiencia de la lectura en contexto escolar. Innovación educativa, 28, 217-232. ISSN-e 2340-0056. DOI http://dx.doi.org/10.15304/ie.28.5290
- García Pedreira, R. (2017). Teatro, Infancia y Escuela: reflexiones sobre el género dramático en la Literatura Infantil. Elos. Revista de Literatura Infantil e Xuvenil, 4, 93-107. ISSN-e 2386 -7620. DOI http://dx.doi.org/10.15304/elos.4.4081