Ano de publicación:
2018
Editorial:
Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
ISBN:
978-84-9082-799-4
Vidal Franco, M., & Trigo Martínez, C. (2018). El patio al que aspiramos: una propuesta educativa. En Jiménez de Aberasturi Apraiz, E., Arriaga Azcárate, A., & Marcellán Baraze, I. (ed. lit.), Arte, ilustración y cultura visual: diálogos en torno a la mediación educativa crítica dentro y fuera de la escuela (pp. 617-622). Leioa: Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea. https://addi.ehu.es/handle/10810/26852
Tras algunhas reflexións previas sobre a importancia dos patios escolares e sobre as correntes educativas modernas que defende a necesidade dunha transformación dos patios de recreo, a presente proposta educativa busca impulsar un proceso de pensamento nos escolares que culmine ca mellora do espazo que habitan. Para iso empregarase un libro ilustrado que cumprirá a misión de facilitar as reflexións do alumnado. En concreto, empregarase “El árbol de la escuela” (Kalandraka 2016), que amosaranos a importancia da natureza nos espazos escolares, eses lugares nos que os nenos pasan gran parte do seu tempo.