Publicacións

19 Xullo 2022

Letramento literário e educação literária: interlocuções entre paradigmas do ensino da literatura no Brasil e na Espanha

Resumo Os saberes no campo da Educação e Literatura transcendem fronteiras geográficas e linguísticas, por isso, estudos que estabeleçam diálogos entre paradigmas do ensino da literatura […]
1 Xullo 2022

A construción estética e narrativa dos relatos enmarcados en Un monstro ven a verme

Resumo O obxectivo principal deste artigo é analizar a construción estética e narrativa dos relatos enmarcado da novela xuvenil Un monstro ven a verme, escrita por […]
10 Maio 2022

Un problema de palabras. A poética de Xela Arias.

Resumo A visión de Xela Arias sobre a escrita reflectida en textos autopoéticos, conferencias ou entrevistas permite a reconstrución dun discurso meta-literario que non só define […]
10 Maio 2022

Expanding learning environments in initial teacher education

Resumo O desenvolvemento dunha cultura de colaboración na profesión docente é un reto que debería abordarse na formación inicial do profesorado. A participación nun programa europeo […]
21 Abril 2022

Self-portrait in the photo booth: self-representation in the selfie era, a Photo-based Educational Research Project

Resumo Esta achega visual é o resultado dunha investigación que analiza o selfie con estudantes do programa de formación de profesorado de arte na Facultade de […]
11 Febreiro 2022

As técnicas de animación e a estética da imaxe na reescritura fílmica da literatura fantástica infantil e xuvenil en España (1996-2019)

Resumo Na actualidade, hai escaseza de investigacións e estudos teóricos sobre cinema infantil ou familiar, o que dificulta a concreción de desenvolvementos curriculares sobre a materia […]