Ano de publicación:
2019
Trigo Martínez, C. (2019). Los espacios comunes de la escuela: proyectos comunitarios a través de ArtEducación [Common spaces at school: community projects through Art education]. ENSAYOS. Revista De La Facultad De Educación De Albacete, 34(1), 137-148. https://doi.org/10.18239/ensayos.v34i1.1994
O patio da escola é un dos primeiros espazos de socialización no que xéranse diferentes situacións e dinámicas de forma simultánea. Precisamos reflexionar sobre o papel que deben ter estes espazos dende unha perspectiva actual da educación artística ou ArtEducación. O proxecto que preséntase inscríbese na materia de Educación Plástica e Visual II: Procesos e proxectos artísticos (Grao de Mestre/a en Educación Primaria, Universidade de Santiago de Compostela). Propoño analizar a experiencia vivida coma alumno e docente en prácticas; pensar nos empregos e a organización dos espazos de uso común das escolas; desenrolar hipóteses sobre as posibilidades de ditos espazos como ámbitos nos que xerar proxectos de convivencia e creación que impliquen á comunidade dende a intervención artística; idear e crear obxectos que recollan os soños e expectativas do alumnado.