Ano de publicación:
2022
Editorial:
Peter Lang
ISBN:
978-3-631-86986-4
Franco-Vázquez, C., & Cortizas Varela, O. (2022). Estructuras modulares y arte para la Educación Infantil. En Franco-Vázquez, C., Gillanders, C., & Chao-Fernández, R. (eds.), Educación artística para el cambio (43-50). Berlín: Peter Lang.
Este capítulo refire unha experiencia de educación artística que consiste na realización de redes tridimensionais para configurar estruturas modulares. A actividade lévase a cabo con futuros docentes de Educación Infantil (EI) para sensibilizalos sobre a necesidade de equilibrar actividades sobre o plano como o debuxo e a pintura con actividades volumétricas. Os elementos da linguaxe visual e plástica que aquí desenvólvense son propios das técnicas da escultura: volume, espazo, equilibrio, forma tridimensional e composición 3D. Como a execución da tarefa realízase en equipo, tamén adquírense competencias de tipo cooperativo. A experiencia está en liña con creacións de artistas contemporáneos que realizan composicións modulares e instalacións reticulares.