Ano de publicación:
2020
Editorial:
Routledge
ISBN:
9780429352454
Casal de la Fuente, L., Gillanders, C., Justnes, C.N., & Vicente Álvarez, R.M. (2020). Building bridges between maths and arts. En Thiel, O., & Perry, B. (eds.), Mathematics in Early Childhood (pp. 135-147). London: Routledge. https://doi.org/10.4324/9780429352454-14
A mostra deste capítulo detalla unha lección con seis nenos de entre tres e seis anos que asisten a unha escola dunha sola aula en Galicia, España. O obxectivo da lección é promover o pensamento matemático na primeira infancia a través da música. O vehículo matemático desta investigación foron as formas, usando a actividade do deseño de Bishop. O primeiro comentario recoñece a importancia dos vínculos establecidos entre as matemáticas e a música e amosa como as actividades proporcionan exemplos de todas as actividades universais de Bishop. Demostrouse que empezar con experiencias musicais leva a explorar nocións matemáticas. No segundo comentario faise fincapé en dúas das actividades de Bishop: medir e xogar, así como nos numerosos aspectos emocionais da aprendizaxe do neno. Escribindo dende un contexto noruegués, o terceiro comentario propón a forma máis habitual de introducir aos nenos nas formas xeométricas a través de prototipos de obxectos como exemplos e compárao co enfoque máis cenestésico que relátase na mostra, no que as formas fórmanse só nas accións e na mente dos nenos.