Ano de publicación:
2014
Pomar Tojo, C., Calviño-Santos, G., Irimia Nores, A., & Rodríguez Cao, L. (2014). El proyecto QVO como propuesta innovadora de enriquecimiento. Revista INFAD De Psicología. International Journal of Developmental and Educational Psychology., 6(1), 17–26. https://doi.org/10.17060/ijodaep.2014.n1.v6.713
O proxecto QVO é un proxecto de enriquecemento extracurricular para nenos e nenas con altas capacidades que desenrólase no Museo do Home na Coruña. Fundamentado nas actuais teorías sobre a intelixencia, a partires dun eixo innovador e revolucionario fronte a un sistema educativo inerte e inmobilista, partimos da necesidade dun espazo aberto e interdisciplinar no que os cativos expresen libremente as súas ideas e necesidades creativas. As seis caras que únense para dar lugar ao noso QvO son, por orde alfabética, que non xerárquico: Ciencia, Espazo; Expresión; Imaxe; Linguaxe e Son. Tantas veces como repitamos este proxecto, tantos resultados diferentes obteremos. O CINEMA será a arte que permítanos chegar a esta irase xestando nos parámetros tempo e espazo de modo tan dinámico e vivo que non poderíamos establecer a priori un cronograma detallado, simplemente falar de 7 “talleres” que va a ir desenrolando ao longo dun período de tempo cuatrimestral e que vanse mesturar, puntualmente, en función das demandas creadas polo propio transcurso do proxecto.