Ano de publicación:
2022
Editorial:
Editorial Graó
ISBN:
978-84-19416-09-4
G-Pedreira, R. (2022). Romper moldes desde la escuela: mujeres creadoras como eje vertebrador del trabajo por proyectos. En Franco-Vázquez, C., Gillanders, C., & Neira-Rodríguez, M. (coords.), Proyectos interdisciplinares de educación artística y literaria (pp. 117-131). Barcelona: Editorial Graó.
A escola é unha das institucións con responsabilidade formativa sobre os máis cativos capaz de paliar á masculinización limitadora presente en distintos ámbitos, entre eles o da creación cinematográfica. A partires desta consideración, o noso obxectivo é ofrecer un marco teórico e orientacións metodolóxicas, con exemplificacións prácticas, para o desenvolvemento de propostas de proxectos de comprensión interdisciplinares ao redor da creación literaria e fílmica realizada por mulleres, pensados para o alumnado do segundo ciclo de educación infantil. O tratamento dos distintos temas desligados da proposta busca tamén axudar a superar as dificultades formativas con que atopase o profesorado á hora de planificar a partires de obras fílmicas infantís de maneira central, organizada e reflexiva.