Publicacións

24 Febreiro 2022

Nuevas herramientas para la pedagogía instrumental

Resumo As tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) integráronse lentamente nas prácticas docentes da pedagoxía instrumental durante as últimas década nalgúns ámbitos educativos. Esta integración […]
22 Febreiro 2022

Historias vikingas: implementando proxectos interdisciplinares dende a perspectiva de xénero na formación inicial de mestras e mestres

  • Carol Gillanders
  • María José Caamaño Rojo
  • Sara Domínguez Lloria
  • 2019
  • Universidade de Vigo - Universidade da Coruña - Universidade de Santiago de Compostela
Resumo O traballo presenta unha proposta didáctica interdisciplinar dende a perspectiva de xénero realizada no presente curso 2018-2019 co alumnado do Grao en Mestre/a de Educación […]
22 Febreiro 2022

Cartografías personales: un proyecto para pensarnos a través del arte

Resumo A través das narrativas autobiográficas e as cartografías persoais poden examinarse experiencias previas, dificultades e expectativas sobre o rol do docente e investigador. Aquí preséntase […]
21 Febreiro 2022

Música y emociones: pautas para su inclusión en la formación inicial del profesorado de infantil y primaria

Resumo Os efectos da música no ser humano foron obxecto de estudo dende as civilizacións antigas. O presente artigo ofrece un breve percorrido a través da […]
21 Febreiro 2022

Impacto del uso de materiales audiovisuales para el aprendizaje de danzas y bailes tradicionales en la formación de estudiantes universitarios

Resumo O propósito deste artigo é o de coñecer o impacto do emprego de materiais audiovisuais para o aprendizaxe de danzas e bailes tradicionais na formación […]
18 Febreiro 2022

A investigação doutoral em educação musical no Brasil: meta-análise e tendências temáticas de 300 teses

Resumo O obxectivo desta investigación é analizar o desenvolvemento da educación musical como campo científico en Brasil. Atopamos 300 teses que abordan temas directamente relacionados ca […]