Ano de publicación:
2021
Pereira, E. P. R., & Gillanders, C. (2021). The 30 theses on school music teaching developed in Brazil from 1998 to 2017. Per Musi, (41), 1–20. https://doi.org/10.35699/2317-6377.2021.14956
Esta investigación analiza o desenvolvemento da educación musical escolar como campo científico en Brasil. Logo de atopar 300 teses doutorais en educación musical defendidas ata 2017, realizamos un estudo de revisión da produción científica (Meta-análise e Síntese Cualitativa) das 30 teses que tratan sobre a ensinanza da música na educación básica, o cal foi desenvolvido a través do análise de contido categórico. Como resultado, presentamos datos descritivos, agrupados por temas, subtemas, métodos de investigación e procedementos de investigación, tendencias didácticas e pedagóxicas, epistemolóxicas e musicolóxicas. Ao final, presentamos unha síntese dos temas, problemas e resultados das investigacións doutorais que abordan a ensinanza da música no contexto escolar brasileiro.