Ano de publicación:
2018
Gillanders, C., Cores Torres, A., & Tojeiro Pérez, L. (2018). Educación musical y Aprendizaje-Servicio: estudio de caso en la formación de los futuros docentes de Educación Primaria. Revista electrónica de LEEME, (42), 17-30. https://doi.org/10.7203/LEEME.42.12329
Neste artigo, preséntase un estudo de caso que busca analizar o impacto da implantación dun proxecto de Aprendizaxe-Servizo na materia de ‘Música na Educación Primaria’ na formación dos futuros docentes de Educación Primaria na Universidade de Santiago de Compostela. Este proxecto abrangue o deseño, impartición e avaliación de talleres de iniciación musical en locais socioculturais do contexto rural para nenos e nenas de idades comprendidas entre os seis e os doce anos. Os futuros graduados puideron desenrolar competencias propias do título que cursaban, así como coñecer outros ámbitos de desenrolo profesional diferentes da educación regulada.