Capítulo de libro

15 Setembro 2022

Estruturas modulares e arte para a Educación Infantil

Resumo Este capítulo refire unha experiencia de educación artística que consiste na realización de redes tridimensionais para configurar estruturas modulares. A actividade lévase a cabo con […]
12 Setembro 2022

«Exposición escondida: exposición para ollos expertos»

Resumo Neste documento comparto a proposta didáctica «Exposición escondida: exposición para ollos expertos», unha actividade enmarcada dentro da materia de «Educación visual e plástica II: Procesos […]
10 Maio 2022

La deconstrucción de identidades coertivas mediante la reescritura de arquetipos en Nimona, de Noelle Stevenson

18 Marzo 2022

Tres mulleres, unha historia: “A historia de Erika”, de Ruth Vander Zee (texto) e Roberto Innocenti (ilustracións)

18 Marzo 2022

O mundo árabe a través das ilustracións da LIX

Resumo Despois dunha breve introdución sobre os contactos da arte occidentais coa civilización árabe e a influencia que tivo especialmente nos pintores de principios do século […]
8 Marzo 2022

De cadernos e de imaxes: camiños pola educación artística

25 Febreiro 2022

Representaciones de Santiago de Compostela en la literatura infantil gallega del siglo XXI. Un camino de lecturas textuales y visuales

Resumo Despois de realizar unha serie de consideracións xerais sobre a orixe e o significado de Santiago de Compostela, faise unha aproximación á imaxe que sobre […]
25 Febreiro 2022

Relações semânticas entre a palavra e a imagem no livro álbum de literatura infantil

Resumo O obxectivos deste traballo é explicar como as relacións semánticas entre a palabra e a imaxe (Santaella, 2012) contribúen á construción do significado no libro-álbum. […]
23 Febreiro 2022

Libros Voadores, Artefactos Téxtiles, Construción de libros-obxecto con materiais téxtiles

22 Febreiro 2022

A representación da infancia e a vellez a través das ilustracións da LIX

Resumo A nenez e a vellez, dúas etapas a priori contrarias ao ocupar lugares opostos na liña da vida, son motivo de reflexión e interese actual […]