Publicacións

9 Marzo 2022

Música en el museo: Proyecto didáctico de sonorización del Museo de Zoología

Resumo Esta experiencia describe un proxecto didáctico de sonorización e musicalización desenvolvido no Museo de Zooloxía da Universidade Libre de Bruxelas. A experiencia tivo lugar a […]
8 Marzo 2022

Intertextualidad en libros pop-up: el caso de “The Dragon and the Knight” de Robert Sabuda

Resumo O obxectivo deste artigo é analizar o compoñente textual e visual do libro pop-up The Dragon and the Knight, da autoría dun dos maiores expoñentes […]
8 Marzo 2022

Intertextos plurais: o papel das reescrituras filmicas na creación de lectores

8 Marzo 2022

Hilos y ovillos: una propuesta de educación literaria y artística

Resumo Esta comunicación pretende amosar un proxecto baseado no emprego dun álbum ilustrado como pretexto para organizar actividades e experiencias na escola. Vai dirixido ao nivel […]
8 Marzo 2022

El patio al que aspiramos: una propuesta educativa

Resumo Tras algunhas reflexións previas sobre a importancia dos patios escolares e sobre as correntes educativas modernas que defende a necesidade dunha transformación dos patios de […]
8 Marzo 2022

Educar a mirada. Alfabetización cinematográfica na educación primaria

8 Marzo 2022

De imaxes: Carlos Casares

8 Marzo 2022

De cadernos e de imaxes: camiños pola educación artística

8 Marzo 2022

Conflitos bélicos e sociais: dous temas imprescindibles na educación literaria e artística

8 Marzo 2022

Coeducación e normalización da homosexualidade a partir da literatura infantil

  • Rocío G-Pedreira
  • Verónica Pousada Pardo
  • 2018
  • Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)
Resumo Na sociedade actual seguen presentes vellas pantasmas do pasado que incluso parecen verse máis nítidas cada día. Entre elas, o sexismo e a discriminación das […]