Capítulo de libro

22 Febreiro 2022

Historias vikingas: implementando proxectos interdisciplinares dende a perspectiva de xénero na formación inicial de mestras e mestres

  • Carol Gillanders
  • María José Caamaño Rojo
  • Sara Domínguez Lloria
  • 2019
  • Universidade de Vigo - Universidade da Coruña - Universidade de Santiago de Compostela
Resumo O traballo presenta unha proposta didáctica interdisciplinar dende a perspectiva de xénero realizada no presente curso 2018-2019 co alumnado do Grao en Mestre/a de Educación […]
22 Febreiro 2022

Cartografías personales: un proyecto para pensarnos a través del arte

Resumo A través das narrativas autobiográficas e as cartografías persoais poden examinarse experiencias previas, dificultades e expectativas sobre o rol do docente e investigador. Aquí preséntase […]
9 Febreiro 2022

Reviewing research related to textbooks for the music classroom in primary schools in Spain

Resumo A pesar de que nas derradeiras décadas produciuse un aumento da investigación en Educación Musical en España, aínda quedan moitas áreas por explorar. No caso […]
8 Febreiro 2022

Experiencias musicales a través de un proyecto de ApS

8 Febreiro 2022

Building bridges between maths and arts

  • Carol Gillanders
  • Camilla N. Justnes
  • Lucía Casal de la Fuente
  • Rosa María Vicente Álvarez
  • 2020
  • Routledge
Resumo A mostra deste capítulo detalla unha lección con seis nenos de entre tres e seis anos que asisten a unha escola dunha sola aula en […]
3 Febreiro 2022

Analysing the presence of traditional galician music in primary school textbooks

Resumo As directrices da escola primaria galega mencionan á danza e ao movemento como unha das seis áreas que debe incluír a educación artística no currículo […]
1 Febreiro 2022

Proyectos integrados en educación artística: una propuesta formativa que potencia la creación, la participación y la transferencia

Resumo Neste traballo analízase a posta en práctica dunha proposta formativa para alumnado universitario baseada en proxectos de creación artística. Dita proposta diríxese a estudantes de […]