Publicacións

8 Febreiro 2022

Escribir desde o despois: Dez apuntamentos arredor da (pos)pandemia

8 Febreiro 2022

El álbum ilustrado: espacio fronterizo de aprendizaje múltiple

8 Febreiro 2022

Constelacional, Portátil y Componible: el proceso creativo de Juan Fernando de Laiglesia: de la teoría a la praxis — y viceversa

Resumo Este artigo ten por obxecto explorar as claves que atravesan a obra plástica de Juan Fernando de Laiglesia (Madrid, 1946). Partiremos da análise das converxencias […]
8 Febreiro 2022

Building bridges between maths and arts

  • Carol Gillanders
  • Camilla N. Justnes
  • Lucía Casal de la Fuente
  • Rosa María Vicente Álvarez
  • 2020
  • Routledge
Resumo A mostra deste capítulo detalla unha lección con seis nenos de entre tres e seis anos que asisten a unha escola dunha sola aula en […]
4 Febreiro 2022

Babar e os elefantes. Dos orixinais ás adaptacións

Resumo Comézase con referencias, moi xerais, sobre o que se entende por memoria, imaxinarios, libros infantís, Literatura Infantil e Xuvenil e lectura, unha bagaxe que se […]
4 Febreiro 2022

As Bretañas no paratexto de Álvaro Cunqueiro

3 Febreiro 2022

As Bretañas de Cunqueiro

Resumo Álvaro Cunqueiro foi un escritor bretonófilo. A súa obra literaria así o demostra. E tamén as súas opinións a propósito da viaxe que fixo a […]
3 Febreiro 2022

Arte e camiño

Resumo Neste traballo realízanse unhas breves reflexións sobre as relacións entre arte e camiño. A primeira parte céntrase en comentar referentes artísticos de todos os tempos […]
3 Febreiro 2022

¿Aprender con los museos hoy? Transferencias entre el arte contemporáneo y la educación

3 Febreiro 2022

Analysing the presence of traditional galician music in primary school textbooks

Resumo As directrices da escola primaria galega mencionan á danza e ao movemento como unha das seis áreas que debe incluír a educación artística no currículo […]