Publicacións

22 Febreiro 2022

Atlas ArtEducativo: La ciudad desplegada

Resumo O proxecto Atlas ArtEducativo: A cidade despregada, propón ao alumnado da materia Educación Plástica e Visual II: Procesos e proxectos artísticos desenrolas hipóteses sobre o […]
22 Febreiro 2022

¿Alicia juzgada por la reina de corazones? Diferencias insalvables entre “Alicia” de Carroll y la adaptación de Disney

22 Febreiro 2022

A representación da infancia e a vellez a través das ilustracións da LIX

Resumo A nenez e a vellez, dúas etapas a priori contrarias ao ocupar lugares opostos na liña da vida, son motivo de reflexión e interese actual […]
22 Febreiro 2022

¿Un ciudadano, un flâneur o un visitante? La ciudad como museo de lo cotidiano

Resumo A cidade é un tecido complexo onde convive o xeográfico, o político, o cultural e o social. Estes espazos de roce e conflito poden chegar […]
21 Febreiro 2022

Universidad y Literatura Infantil y Juvenil. El magisterio de Pedro Cerrillo

Resumo Son moitas as débedas que, pouco a pouco, adquirimos cos Mestres, esas persoas que souberon sementar en cada un de nós as sementes precisas para […]
21 Febreiro 2022

Primeiro cuarto de século do Centro Ramón Piñeiro para a Investigación en Humanidades

21 Febreiro 2022

Pedro Cerrillo, una vida dedicada a la LIJ

21 Febreiro 2022

O Premio Jules Verne na literatura galega. A necesidade da inclusión das obras premiadas nas aulas galegas

Resumo Repaso á traxectoria do Premio Jules Verne, convocado por Edicións Xerais de Galicia, na Literatura Infantil e Xuvenil galega. Nel darase conta dos autores e […]
21 Febreiro 2022

Música y emociones: pautas para su inclusión en la formación inicial del profesorado de infantil y primaria

Resumo Os efectos da música no ser humano foron obxecto de estudo dende as civilizacións antigas. O presente artigo ofrece un breve percorrido a través da […]
21 Febreiro 2022

Los espacios comunes de la escuela: proyectos comunitarios a través de ArtEducación

Resumo O patio da escola é un dos primeiros espazos de socialización no que xéranse diferentes situacións e dinámicas de forma simultánea. Precisamos reflexionar sobre o […]