Publicacións

28 Outubro 2021

Elos. Revista de Literatura Infantil e Xuvenil

    Breve descrición Elos. Revista de Literatura Infantil e Xuvenil é unha publicación científica de periodicidade anual editada polo Grupo de Investigación LITER21 do Instituto de Ciencias […]
    25 Outubro 2021

    Contramapas do Camiño. Memorias do habitar

    Resumo O seguinte artigo pon de manifesto a importancia de educar no contexto e na vida en común para a construción dunha memoria colectiva, restablecendo os […]
    31 Decembro 2017

    Teatro, Infancia e Escola: reflexións sobre o xénero dramático na Literatura infantil

    Resumo Teatro e infancia manteñen unha relación moi sólida e produtiva dende que o público infantil se asentou como un posible destinatario específico destas obras. O […]
    31 Decembro 2017

    Os poemas de Ilduara Eriz, de Chus Pato

    Resumo Recuperación e edición dunha colección de poemas de Chus Pato aparecida nunha carpeta de edición artesanal.
    31 Decembro 2017

    Literatura galega 2016

    31 Decembro 2017

    A colaboración docente entre profesorado de expresión plástica: Proxectos de educación artística

    Resumo Este traballo pretende explorar as circunstancias que rodean os comezos do traballo docente do profesorado novel que achégase por primeira vez a unha institución de […]
    31 Decembro 2017

    humABC: un proxecto fotográfico

    Resumo Neste texto preséntase e analízase a obra dunha participantes nos talleres de fotografía que imparto dende hai cinco anos a mozos adolescentes. O obxectivo desta […]
    31 Decembro 2017

    Cinema, emocións e educación. Aturuxo Films

    30 Decembro 2014

    Explorando formas innovadoras e creativas de ensinanza

    Resumo Ca intención de brindar un punto de partida para reflexionar sobre ambos aspectos nos ca materia Innovación Docente e Introdución á Investigación Educativa nas Artes […]
    30 Decembro 2014

    O son da intelixencia

    Resumo O taller de música do poxecto QvO ten sentido dende a óptica da intelixencia múltiple e dinámica, defendida entre outras pola teoría das intelixencias múltiples […]