Publicacións

10 Maio 2022

Expanding learning environments in initial teacher education

Resumo O desenvolvemento dunha cultura de colaboración na profesión docente é un reto que debería abordarse na formación inicial do profesorado. A participación nun programa europeo […]
18 Marzo 2022

Música y Educación Ambiental: una experiencia interdisciplinar

Resumo Este traballo presenta unha experiencia levada a cabo nunha escola comunal da rexión de Bruxelas durante o curso 2015/2016, con alumnos de entre 5 e […]
9 Marzo 2022

Música y tecnología: Áreas de competencias para la formación del profesorado

  • Carol Gillanders
  • Luís Miguel Crespo Caride
  • 2018
  • AFOE. Asociación para la Formación, el Ocio y el Empleo
Resumo A integración das tecnoloxías dixitais nas aulas do século XXI e a competencia dixital constitúen algúns dos desafíos co profesorado de todos os niveis educativos […]
4 Marzo 2022

Towards the inclusion of a gender perspective in arts projects: a case study in secondary teacher training

Resumo Este caso de estudo revisa o impacto do deseño e a implementación de proxectos artísticos na formación do profesorado de secundaria que pretenden introducir unha […]
4 Marzo 2022

Sonorizando contos infantís

Resumo A sonorización de textos proponse como unha ferramenta eficaz para estimular a educación da atención e da escoita á vez que se fomenta o desenvolvemento […]
3 Marzo 2022

Educación musical y Aprendizaje-Servicio: estudio de caso en la formación de los futuros docentes de Educación Primaria

Resumo Neste artigo, preséntase un estudo de caso que busca analizar o impacto da implantación dun proxecto de Aprendizaxe-Servizo na materia de ‘Música na Educación Primaria’ […]
24 Febreiro 2022

Nuevas herramientas para la pedagogía instrumental

Resumo As tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) integráronse lentamente nas prácticas docentes da pedagoxía instrumental durante as últimas década nalgúns ámbitos educativos. Esta integración […]
22 Febreiro 2022

Historias vikingas: implementando proxectos interdisciplinares dende a perspectiva de xénero na formación inicial de mestras e mestres

  • Carol Gillanders
  • María José Caamaño Rojo
  • Sara Domínguez Lloria
  • 2019
  • Universidade de Vigo - Universidade da Coruña - Universidade de Santiago de Compostela
Resumo O traballo presenta unha proposta didáctica interdisciplinar dende a perspectiva de xénero realizada no presente curso 2018-2019 co alumnado do Grao en Mestre/a de Educación […]
22 Febreiro 2022

Cartografías personales: un proyecto para pensarnos a través del arte

Resumo A través das narrativas autobiográficas e as cartografías persoais poden examinarse experiencias previas, dificultades e expectativas sobre o rol do docente e investigador. Aquí preséntase […]
21 Febreiro 2022

Música y emociones: pautas para su inclusión en la formación inicial del profesorado de infantil y primaria

Resumo Os efectos da música no ser humano foron obxecto de estudo dende as civilizacións antigas. O presente artigo ofrece un breve percorrido a través da […]