Publicacións

22 Marzo 2022

Espazos, Xentes, Lavadoiros. Unha experiencia interxeracional coa veciñanza

25 Febreiro 2022

Unha necesaria lectura nas aulas galegas: “Todo o tempo do mundo”, de David Pérez Iglesias

Resumo Achega á obra Todo o tempo do mundo, de David Pérez Iglesias, que mereceu o Premio Merlín de Edicións Xerais de Galicia no ano 2016. […]
25 Febreiro 2022

Representaciones de Santiago de Compostela en la literatura infantil gallega del siglo XXI. Un camino de lecturas textuales y visuales

Resumo Despois de realizar unha serie de consideracións xerais sobre a orixe e o significado de Santiago de Compostela, faise unha aproximación á imaxe que sobre […]
25 Febreiro 2022

Relações semânticas entre a palavra e a imagem no livro álbum de literatura infantil

Resumo O obxectivos deste traballo é explicar como as relacións semánticas entre a palabra e a imaxe (Santaella, 2012) contribúen á construción do significado no libro-álbum. […]
24 Febreiro 2022

O Capuchinho Vermelho e os seus múltiplos papéis: para uma leitura de alguns livros-objecto

24 Febreiro 2022

Nuevas herramientas para la pedagogía instrumental

Resumo As tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) integráronse lentamente nas prácticas docentes da pedagoxía instrumental durante as últimas década nalgúns ámbitos educativos. Esta integración […]
24 Febreiro 2022

Limiar

23 Febreiro 2022

Libros Voadores, Artefactos Téxtiles, Construción de libros-obxecto con materiais téxtiles

22 Febreiro 2022

Las ilustraciones escultóricas de Kêta Pacovska

22 Febreiro 2022

Historias vikingas: implementando proxectos interdisciplinares dende a perspectiva de xénero na formación inicial de mestras e mestres

  • Carol Gillanders
  • María José Caamaño Rojo
  • Sara Domínguez Lloria
  • 2019
  • Universidade de Vigo - Universidade da Coruña - Universidade de Santiago de Compostela
Resumo O traballo presenta unha proposta didáctica interdisciplinar dende a perspectiva de xénero realizada no presente curso 2018-2019 co alumnado do Grao en Mestre/a de Educación […]