Publicacións

13 Setembro 2022

Romper moldes dende a escola: mulleres creadoras como eixo vertebrador do traballo por proxectos

Resumo A escola é unha das institucións con responsabilidade formativa sobre os máis cativos capaz de paliar á masculinización limitadora presente en distintos ámbitos, entre eles […]
5 Setembro 2022

A retórica da morte en obras literarias e fílmicas infantís actuais

5 Setembro 2022

O pan da guerra da literatura ao cine: unha proposta didáctica interdisciplinar con perspectiva de xénero

7 Xuño 2022

A censura do fantástico na Literatura Infantil e Xuvenil: dos contos populares á literatura de autor

10 Maio 2022

La deconstrucción de identidades coertivas mediante la reescritura de arquetipos en Nimona, de Noelle Stevenson

18 Marzo 2022

Leer, sentir, aprender: el horror nazi a través de dos obras con protagonista infantil de John Boyne

Resumo A literatura infantil e xuvenil caracterízase, en primeiro lugar, polo seu compoñente estético. Sen embargo, a especificidade dos destinatarios fai preciso falar dun compoñente educativo […]
8 Marzo 2022

Intertextualidad en libros pop-up: el caso de “The Dragon and the Knight” de Robert Sabuda

Resumo O obxectivo deste artigo é analizar o compoñente textual e visual do libro pop-up The Dragon and the Knight, da autoría dun dos maiores expoñentes […]
8 Marzo 2022

Intertextos plurais: o papel das reescrituras filmicas na creación de lectores

8 Marzo 2022

Coeducación e normalización da homosexualidade a partir da literatura infantil

  • Rocío G-Pedreira
  • Verónica Pousada Pardo
  • 2018
  • Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)
Resumo Na sociedade actual seguen presentes vellas pantasmas do pasado que incluso parecen verse máis nítidas cada día. Entre elas, o sexismo e a discriminación das […]
22 Febreiro 2022

¿Alicia juzgada por la reina de corazones? Diferencias insalvables entre “Alicia” de Carroll y la adaptación de Disney