Capítulo de libro

25 Febreiro 2022

Representaciones de Santiago de Compostela en la literatura infantil gallega del siglo XXI. Un camino de lecturas textuales y visuales

Resumo Despois de realizar unha serie de consideracións xerais sobre a orixe e o significado de Santiago de Compostela, faise unha aproximación á imaxe que sobre […]
25 Febreiro 2022

Relações semânticas entre a palavra e a imagem no livro álbum de literatura infantil

Resumo O obxectivos deste traballo é explicar como as relacións semánticas entre a palabra e a imaxe (Santaella, 2012) contribúen á construción do significado no libro-álbum. […]
24 Febreiro 2022

O Capuchinho Vermelho e os seus múltiplos papéis: para uma leitura de alguns livros-objecto

24 Febreiro 2022

Nuevas herramientas para la pedagogía instrumental

Resumo As tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) integráronse lentamente nas prácticas docentes da pedagoxía instrumental durante as últimas década nalgúns ámbitos educativos. Esta integración […]
24 Febreiro 2022

Limiar

23 Febreiro 2022

Libros Voadores, Artefactos Téxtiles, Construción de libros-obxecto con materiais téxtiles

22 Febreiro 2022

Las ilustraciones escultóricas de Kêta Pacovska

22 Febreiro 2022

Historias vikingas: implementando proxectos interdisciplinares dende a perspectiva de xénero na formación inicial de mestras e mestres

  • Carol Gillanders
  • María José Caamaño Rojo
  • Sara Domínguez Lloria
  • 2019
  • Universidade de Vigo - Universidade da Coruña - Universidade de Santiago de Compostela
Resumo O traballo presenta unha proposta didáctica interdisciplinar dende a perspectiva de xénero realizada no presente curso 2018-2019 co alumnado do Grao en Mestre/a de Educación […]
22 Febreiro 2022

Cartografías personales: un proyecto para pensarnos a través del arte

Resumo A través das narrativas autobiográficas e as cartografías persoais poden examinarse experiencias previas, dificultades e expectativas sobre o rol do docente e investigador. Aquí preséntase […]
22 Febreiro 2022

Cadernos Artivistas/Livros Colaborativos

  • Cristina Trigo Martínez
  • Ângela Saldanha
  • Teresa Torres de Eça
  • 2019
  • CHAIA/UE Centro de Hisória de Arte e Investigaçao Artística – Universidade de Évora
Resumo Neste proxecto pretendeuse investigar as potencialidades dos libros de artistas, os diarios visuais, os cadernos de viaxe e os cadernos colaborativos coma un soporte de […]